Har gjort lite vårfint i vårt kök. Gardinerna och kuddfodralen som jag köpte på Village i höstas har äntligen fått komma upp. Det är lite murriga färger men jag kunde inte hålla mig till hösten! Lyktorna i fönstret och på bordet är också köpta på Village. Där får vårfärgerna komma in :) Men vi ska inte prata om hur mycket jag längtar efter vårt nya kök... Ska bara komma överens om vart vi ska beställa det också...
Provade ett nytt recept på Amerikanska pannkakor till brunch och de var goda! Med jordgubbarna så blev det pricken över i:et!
Our kitchen has finally got some new curtains. The curtains and pillowcases, which I bought during the fall, has finally come to use! A bit dark colours but I couldn't wait til the fall comes again! Have bought some new candleholders as well, who stands for the spring colours :) I am really longing for the new kitchen! We almost shouldn't talk about it! :P But we are just going to get mutual about the decision of where to order it...
For brunch I tried a new recipe of american pancakes and boy they were good!!! With strawberries it was super!



