It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.
Visar inlägg med etikett Hallen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hallen. Visa alla inlägg

torsdag 10 februari 2011

Snart klart!!!

Igår påbörjades slipningen av vårt vardagsrums golv. Idag lackades det för sista gången. Imorgon sätter sambon upp listerna som legat under soffan i 3 år och väntat. Äntligen!
Så här såg det ut innan och under slipningen....

Yesterday the sanding and polishing started of our livingroom floor. Today the last polishing was made and tomorrow my darling will put the splines up. They have only been under the sofa for the last 3 years so Finally!!! This is the way it looked like before and during fixing the floor....












torsdag 16 december 2010

New lamps

Det tog oss hela 3 år innan det kom upp några nya lampor i hall och klädkammare. Men nu är de äntligen uppe och oj vad lyxigt det känns!
De 4 lamporna i hallen är GUBI och jag är så nöjd med dem! Vajerspotarna i klädkammaren är från hederliga gamla Ikea.

It took us 3 years until the new lamps in the hallway and in the walk in closet came up but now they are here and up! Feels luxurious!
The four lamps in the hallway are from GUBI and the spots in the walk in closet are from Ikea. I am so pleased with them!