It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.

onsdag 23 februari 2011

Tisdagsbilden fast på en onsdag


Här kommer min tisdagsbild till Inspirationsfabriken en dag sent!

Temat för gårdagen var Designfavorit och för mig är det supersvårt att välja men något som jag verkligen gillar är Norrgavel. Deras möbler är helt underbara. I hallen kommer det snart finnas deras möbler hos oss. Lite är redan uppe men när allt är klart får ni se det. :)

2 kommentarer:

  1. Gillar också dessa möbler!!! Klassiska och tidlösa i sin design. :)
    Helt okej med en dags förskjutning ;) Jag har inte förstått det där med fabrikens tema eller hur det funkar... Sk kanske titta närmare på det mvh isa

    SvaraRadera
  2. Sen? Min bildhög ligger fortfarande på Mac-skrivbordet. Har ännu inte hunnit.... och då är det torsdag idag... suck ;-)

    SvaraRadera