It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.

måndag 28 februari 2011

Slutet på vintern/ the end of winter...


Idag är sista dagen på vintermånaderna som varit och imorgon börjar första dagen på den första vårmånaden. Jag hoppas att vintern ger sig meddetsamma. Nu behöver jag känna solens värmande strålar och se lite färg i naturen.
På de senaste dagarna har jag kännt mig inte riktigt helt hundra och idag fick jag gå hem en timme tidigare. Nu är jag ledig i 3 dagar och ska insamla energi så att tanken är full... Söndagsbilden från mig fick stå över idag och den första vårrapporten kommer först imorgon. Nu är det dags för te och sen blir det att sova i min stora underbara säng...

Today is the last day of the wintermonths. Tomorrow is the first day of the springmonths. I want the winter to go away immediatly so I can feel the warmth of the sun and get some colour in the nature.
The last days has been busy and my energy level is low. Today I went home an h
our earlier and I will use the next 3 days which I have off to collect all the energy again. Now tea and then beauty sleep in my big bed...

Can't wait to dip my feet in the sea again!!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du har vårkänslor och börjar se vårtecken i naturen. :-) Här är det full vinter ett bra tag till. Fast vi har det milt och soligt nu så lite vårigt känns det allt.

    Tack för din kommentar hos mig! :-)

    Krya på dig och ha en bra dag!

    Kram Sara

    Wilda Stenlyckan

    SvaraRadera