It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.

onsdag 8 september 2010

Ny start med ny blogg

Efter att nu ha övergett min mer personliga blogg så blir det nystart tillsammans med allt annat som sker under taket i mitt hem med en ny blogg. Håller fortfarande på och lära mig designen som är på blogger. Lite mer komplicerad känns det som än blogg.se men det ska säkert lösa sig.

I denna blogg kommer det finnas inlägg om mat, foto, inredning och en liten smula mig själv.

Vad är det som är nystart under mitt tak? Renoveringen, börjat nytt jobb, "hälsoresa" (låter mycket bättre än att säga jag bantar ;) ) och lite annat smått o gott :)

Hoppas ni följer med :)

Sitte o njuter av ett glas vitt med min underbara birma Siri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar