It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.

tisdag 28 september 2010

Mer o mer lantligt :D

I vårt sovrum har jag min fritstad att numera inreda lantligt, romantiskt o lite shabby chic nu när vi ska renovera. Sambon som inte gillar det som sagt har fått det lilla rummet att inreda i den stilen han gillar - 50/60 talsstil. Jag har redan börjat!
Fyndade en skänk i serien Äpplet på blocket för ynka 800kr! Jag gillar den gröna färgen faktiskt. Med tanke på att det kommer vara så mycket vitt i rummet annars så kan det nog vara bra med en som bryter lite. Hittat också 3 HC Andersen sagoböcker från 1927 - alldeles gratis var de! På Z.A.K. i Lund (numera heter den With Love men ägaren är fortfarande kvar) har jag köpt en tavla på ett lyckorecept med änglar. Änglar är något som jag bara älskar! Försöker hålla mig att inte ha för många framme men på julen är de ett måste! De som jag gillar mest är min ängel som ger en slängkyss och den i min fönsterkarm. Mamma som vet att jag har änglar som favoriter skickade mig ett kort som var så fint att jag var tvungen att rama in det.
I går så fyndade jag i en av mina favoritbutiker Village 3 gröna ljuslyktor som är superfina i mitt fönster!
Har även en gammal brudkista som är min sambos gammelgammelmormors och en spinnrock som var min gammelmormors.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar