It is not allowed to copy the photos without permission. Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan tillåtelse.

For the readers outside Sweden, it follows a text in english after the swedish one.

måndag 11 oktober 2010

Cold mornings...

Hösten har kommit med besked till Skåne och nu även kylan. Frosten lurar strax runt hörnet märker man och morgnarnas luft är kall och hög. Helt underbart i mitt tycke. Fick lite fina bilder när jag gick till bussen igår morse kl 07...

The fall has arrived to south Sweden and now the cold aswell. You notice that the frost can come any day and the air in the mornings are high and cold. Absolutly lovely do I think... When I walked to the bus yesterday morning at 7am I got som nice pictures...








1 kommentar:

  1. Hej Nanna!

    Vilka otroliga bilder du lagt upp!! Superfina! Min sambo håller på med foto så därför är jag extra intresserad av andras bilder, ger honom lite inspiration med :)

    Det var lite kul när jag läste ditt inlägg om din sambo, vi två har med hängt ihop i 9 år - visst känns det konstigt att tänka sig den tiden? 9 år, det är ju jättelänge :) Hoppas att du känner dig bättre från din förkylning!

    En annan sak som slog mig när jag tittade på din balkong. En väninna till mig ska göra om sin balkong, eller ja, JAG ska göra om hennes balkong och när jag tittade på dina bilder, så såg det nästan ut som om ni bodde på samma område *fniss* Hon bor med i Lund. Väldigt märkligt, det är ju säkert inte så, men komiskt! Tack för alla dina snälla hälsningar hos mig! Visst är OV bara det bästa som finns??!! Har du provat deras fruktbröd? Gör det annars!! Det var som att dö och komma till himlen och jag äter som sagt inte bröd med russin osv i annars.

    Hoppas du har en fin tisdag och kom gärna tillbaka och hälsa på i bloggen :)
    Stor kram ia

    SvaraRadera